Minerva Livsstils SegmenteringMinerva modellen er en segmenteringsmodel, som deler danskerne op efter deres livsstil. Modellen har 4 hovedgrupper; blå - grøn - rosa - violet samt en grå, der er midt imellem. Modellen er udviklet af Henrik Dahl, som er sociolog. Nøgleord Sociolog, livsstilsforsker, moderne, idealisme, traditionel, materialisme, ny teknologi, bæredygtighed, idealistisk, nærhed, materialistisk, pragmatisk, blå, grøn, rosa, violet, karriere, resultatorienteret, engagement, fællesskabsorienteret, kulturinteresse, familie, teknologianskt, praktiker, nationalist, nydelse, medieorienterede, segmentering, segment, demografisk, sociodemografisk, data. Træn og bliv dygtigere til modellen Hent vores gratis App, hvor du kan se filmen på din mobil. Her kan du købe en quiz til at træne modellen og dens begreber, så mange gange du har lyst. Her får du også adgang til Power Point med modellen lige til at sætte ind i din afleveringsopgave eller din eksamenspræsentation. |
|